Master in Marketingmanagement (MMM)

Beroepsbeeld: waar werk je en wat doe je?

Deze boeiende Master in Marketingmanagement is uniek van opzet. In de 1e fase krijgt u alle kernvakken op het gebied van strategisch marketingmanagement op Masterniveau. In de 2e fase is er aandacht voor online marketing. De komst van internet, mobiele communicatie en social media heeft het vakgebied van marketing de afgelopen jaren sterk beïnvloed. Daarom is online marketing als vast onderdeel in het programma opgenomen. Onze programma's worden verzorgd door absolute topdocenten en zijn speciaal ontwikkeld voor werkenden. U wordt tijdens alle Masterclasses begeleid en onderwezen door absolute topdocenten. Alles is zo ontwikkeld, gepland en georganiseerd dat het prima te combineren valt met een baan.

  • Masterclass Strategisch Marketingmanagement 6 EC
  • Masterclass Marketing Research 6 EC
  • Masterclass Marketingcommunicatiestrategie 6 EC
  • Masterclass Consumentengedrag 6 EC
  • Integrale opdracht 5 EC
  • Masterclass Internationale Marketing 6 EC
  • Masterclass Online Marketing 6 EC
  • Keuzemasterclass* 6 EC
  • Afstuderen 13 EC

* Keuzemasterclass:
  • Masterclass Merkenmanagement
  • Masterclass Reclame- en Mediapsychologie
  • Masterclass Business Development
  • Masterclass Online Communicatie
  • Masterclass Social Media
  • Masterclass E-commerce
  • Masterclass Productmanagement
  • Masterclass Strategisch Sales- en Accountmanagement
  • Masterclass Persoonlijk Leiderschap
  • Masterclass Financieel Management
  • Masterclass Strategisch Management

U heeft in de 2e fase van uw opleiding de mogelijkheid om een keuze te maken uit een aantal Masterclasses. Met deze keuze kunt u zich verdiepen in een richting die u aanspreekt. Zo ontwikkelt u zich niet alleen tot een breed onderlegde professional, maar ontwikkelt u zich ook tot een specialist in een bepaald deelgebied. U kunt zich bijvoorbeeld toeleggen op merkenmanagement. Ook kunt u zich juist verder verdiepen in online communicatie. U kunt kiezen uit de volgende Masterclasses:
  • Masterclass Merkenmanagement
  • Masterclass Reclame- en Mediapsychologie
  • Masterclass Business Development
  • Masterclass Online Communicatie
  • Masterclass Social Media
  • Masterclass E-commerce
  • Masterclass Productmanagement
  • Masterclass Strategisch Sales- en Accountmanagement
  • Masterclass Persoonlijk Leiderschap
  • Masterclass Financieel Management
  • Masterclass Strategisch Management

Wij bieden u een uniek ontwikkelingsprogramma. Hiermee ontwikkelt u uw persoonlijke en professionele kwaliteiten tot op Masterniveau. Zo wakkert u met een onderzoekende houding uw natuurlijke nieuwsgierigheid aan en laat u het onderzoeksproces soepeler verlopen door uw kennis van methodologie. Ook meet u zich een reflecterend helikopterperspectief aan, dat u in staat stelt onderzoeksresultaten van hoog niveau af te leveren. U zult uw leven lang voordeel ondervinden van deze ontwikkeling.
Bovendien bereidt u zich tijdens het programma uitstekend voor op de integrale opdracht in fase 1 en op uw eindscriptie. Een ervaren en deskundige docent reikt u alle kennis en vaardigheden aan die u nodig heeft om met succes praktijkgericht onderzoek uit te voeren en een scriptie te schrijven.

Praktijkgericht onderzoek

onderwijsinstelling heeft gekozen voor een onderzoeksaanpak die aansluit bij u als werkende professional. Onderzoek start bij een knelpunt of vraagstuk van uw organisatie én bij uw nieuwsgierigheid. Als het onderzoek bijdraagt aan het resultaat van uw organisatie en tegelijkertijd een wezenlijk onderdeel vormt van uw Masteropleiding en het afstuderen heeft onderwijsinstelling bereikt waar het om gaat. U krijgt bij het doen van uw onderzoek voldoende ondersteuning en richting en vooral ook inspiratie om uw onderwerp te kiezen.
Veel lectoren of docenten van de Masteropleiding zijn bezig met eigen onderzoek bij organisaties. Als student kunt u hier op verschillende manieren bij aansluiten met uw eindscriptie. U kunt uw afstudeeronderzoek laten aansluiten bij een onderzoeksthema vanuit uw eigen organisatie of netwerk, of vanuit een organisatie die is aangesloten bij het betreffende onderzoeksthema.

Afstuderen

U rondt deze Masteropleiding af met een eindscriptie. U krijgt een persoonlijke scriptiebegeleider toegewezen die u ondersteunt en begeleidt om tot een optimaal resultaat van uw eindscriptie te komen.

Getuigschrift

U sluit uw Masteropleiding af met het officiële getuigschrift 'Master in Marketingmanagement' van onderwijsinstelling University of Applied Sciences. Met dit gewaardeerde officiële getuigschrift heeft u tevens het recht de internationaal erkende graad Master in Marketingmanagement (MMM) achter uw naam te voeren.

Vooropleiding

Maximaal 16 deelnemers

Kosten

13900 euro
Prijs is excl. eventuele BTW en overige bijkomende kosten zoals examens, materiaal, arrangementskosten etc.

Bijzonderheden

Crohocode: 70190

Plaatsen / leslocaties

Amsterdam, Arnhem, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht, Zwolle

Gratis informatie aanvragen

Op dit moment zijn er geen instellingen bij ons bekend, die deze opleiding (nog) aanbieden.

Om jou toch zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben we een overzicht met soortgelijke opleidingen, die mogelijk interessant voor je zijn.

Bekijk de soortgelijke opleidingen