Beroepsbeeld: waar werk je en wat doe je?
Masterclass Klantmanagement klassikaalVergroot de winst door effectief CRM
Met deze klassikale masterclass doe je in korte tijd grondige kennis op van de verschillende processen die te maken hebben met het benaderen, verkrijgen, behouden en behandelen van klanten. Met als doel de afzet, omzet en winstgevendheid van het bedrijf te vergroten.
De masterclass besteedt o.a. aandacht aan het kiezen van de juiste klanten, het opbouwen van klantentrouw, klantgericht werken, Customer Delight-strategieën, het INK-model, de bouwstenen van CRM en het opstellen en implementeren van een CRM-strategie.
De masterclass is onderdeel van de NVAO-geaccrediteerde opleiding Master of Business Administration. Na het succesvol afronden van de masterclass, krijg je dan ook vrijstelling voor de gelijknamige module.
Interactieve klassikale bijeenkomsten (bij dagopleiding 1 x per 2 weken, bij avondopleiding 1 x per week) vormen de kern van de opleiding en garanderen een regelmatig studieritme. In combinatie met doelgericht lesmateriaal, continue coaching via internet en innovatieve studietools, ontstaat een zeer effectieve studiemethode voor de professional die zich verder wil ontwikkelen.
Heb je interesse in deze opleiding? Vraag hier de gratis informatie aan.
Opleidingsinhoud
Inhoud van de masterclass KlantmanagementDe masterclass Klantmanagement biedt een integrale benadering van CRM. De opleiding bestaat uit zes onderdelen en een praktijkintegratie-opdracht:
- Klantenmanagement: de juiste klanten kiezen en klantgerichtheid
- Van klantgerichtheid naar klantentrouw
- Waardering door klanten, organisatiestructuur en –processen, klantgerichte medewerkers
- Customer Delight en het INK-managementmodel
- Customer Relationship Management I (CRM)
- Customer Relationship Management II (CRM)